Regulamin Turkus Festival 2020
§1
Postanowienie ogólne
- Organizatorem “Turkus Festival”, zwanego dalej festiwalem, jest Fundacja Akademia Młodych Głuchych z siedzibą w Warszawie (00-349), przy ulicy Tamka 18/16, wpisana do rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz publicznych zakładów opieki zdrowotnej prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla M. St. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000777346, NIP: 525-278-38-72, REGON: 382859829, zwana dalej organizatorem.
- Festiwal jest organizowany w on-line w mediach internetowych należących do organizatora w dniach 21.-27.09.2020 r.
- Organizator oświadcza, że Festiwal nie jest w żaden sposób sponsorowany, wspierany, administrowany ani też tworzony we współpracy z siecią Facebook i innymi portalami internetowymi.
- Działania festiwalowe obejmują:
- wydarzenia na żywo,
- publikacje materiałów filmowych,
- warsztaty on-line,
- organizacja stoisk wirtualnych partnerów.
- Celem festiwalu jest stworzenie przestrzeni kulturalnej, w której:
- zaprezentujemy przykłady aktywności kulturalno-społecznej Głuchych,
- będziemy budować społeczną świadomość istnienia środowisk Głuchych,
- zorganizujemy spotkania z inspirującymi i ciekawymi ludźmi.
§2
Partnerstwo festiwalu
- Organizacje pozarządowe, firmy, osoby prawne oraz osoby prywatne, zwane dalej partnerami, mogą brać udział w festiwalu po przedstawianiu dokładnego programu działań i podpisaniu porozumienia z organizatorem.
§3
Organizacja działań w ramach festiwalu
- Zgłoszenia do realizacji działań przedstawionych w § 1, pkt. 4 a-c partner musi dokonać do 3 września2020 r. poprzez dedykowany formularz internetowy: https://forms.gle/VwAAP81CBjGuH4iH9
- Do 7 września 2020 r. partner otrzyma informację o akceptacji zgłoszenia działań przedstawionych w § 1., pkt. 4. a-c i zakwalifikowaniu do festiwalu.
- Do 10 września 2020 r. partner przedstawia organizatorowi szczegółowy program zgłoszonego działania.
- Do 13 września 2020 r. partner zobowiązany jest przesłać wszystkie materiały, które będą rozprowadzane bądź prezentowane w czasie trwania festiwalu.
- Wszelkie zmiany w programie muszą być na bieżąco uzgadniane
z organizatorem. - Przekroczenie terminów wskazanych w pkt. 1.- 4. jest podstawą
do odrzucenia zgłoszenia. - W przypadkach szczególnych terminy wskazane w pkt. 1.-4. mogą̨ zostać́ wydłużone.
§4
Organizacja stoisk wirtualnych
- Organizacje pozarządowe, firmy, osoby prawne oraz osoby prywatne, zwane dalej partnerami, mogą aplikować o publikację materiałów promocyjnych działalność w ramach działań przedstawionych w przedstawionych w § 1., pkt. 4 d.
- Do 10 września partner musi dokonać zgłoszenia stoiska poprzez wypełnienie dedykowanego formularza internetowego i przesłania filmu promującego działalność oraz loga w formacie *.png lub wersji wektorowej (https://forms.gle/yaR3VJyV53D8GkmVA).
- Film promujący działalność partnera:
- nie może być dłuższy niż 3 minuty.
- musi być nagrany w poziomie w rozdzielczości 720p lub 1080p,
w formacie MP4 lub MOV - musi być opatrzony napisami w języku polskim w formie
- napisów embedowanych w filmie,
- napisów doczytywanych z zewnątrz (odpowiedni plik *.srt).
- nie może zawierać logo organizacji na początku i na końcu filmu.
- Do każdego filmu organizator przygotuje i umieści miniaturę z logo festiwalu i logo organizacji.
- Do 13 września 2020 r. partner otrzyma informację o akceptacji zgłoszenia.
- W przypadku, gdy film nie spełnia wymogów niniejszego regulaminu lub z innych względów nie jest on w ocenie organizatora odpowiedni, cofa on wcześniej wyrażoną zgodę na udział w stoiskach wirtualnych przy festiwalu.
§5
Uczestnictwo w festiwalu
- Uczestnictwo w festiwalu jest bezpłatne i dobrowolne.
- Uczestnik, zgodnie z informacjami od organizatora, musi dokonać rejestracji na wybrane wydarzenia za pośrednictwem dedykowanego formularza zgłoszeniowego.
- Dane osobowe niezbędne do wzięcia udziału w warsztatach organizowanych festiwalu obejmują: imię, nazwisko, adres e-mail.
- Podanie danych wskazanych w pkt. 3. jest dobrowolne, niezbędne do udziału w festiwalu.
- Wszelkie informacje przekazywane przez osoby biorące udział w festiwalu powierzane są organizatorowi.
§6
Polityka prywatności
- Administratorem danych osobowych gromadzonych w związku z festiwalem jest Fundacja Akademia Młodych Głuchych z siedzibą w Warszawie (00-349), przy ulicy Tamka 18/16.
- Z administratorem w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych i realizacji uprawnień, o których mowa poniżej można kontaktować się pod adresem e-mail: rodo@fundamg.pl lub pod adresem pocztowym Administratora.
- Dane osobowe uczestnika będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1. lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 UE (dalej: „RODO”), jako informacje niezbędne do realizacji festiwalu w związku z akceptacją jego regulaminu.
- Dane osobowe uczestnika będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji festiwalu oraz przechowywane do momentu przedawnienia roszczeń lub wygaśnięcia obowiązku archiwizacji danych wynikającego z przepisów prawa.
- Dane osobowe uczestnika nie będą podlegać automatycznemu przetwarzaniu, w tym profilowaniu w celu dopasowania treści komunikacji marketingowej albo przygotowania oferty handlowej.
- Dane uczestnika mogą zostać przekazane do państwa trzeciego ze względu na to, że serwery serwisu Facebook znajdują się w Stanach Zjednoczonych Ameryki, gdzie obowiązują inne przepisy z zakresu ochrony danych osobowych, które w szczególności mogą nie zapewniać standardów ochrony obowiązujących w Europejskim Obszarze Gospodarczym.
- Dane mogą zostać przetransferowane przez serwis Facebook, na jego serwery w celu stworzenia kopii zapasowej oraz w celach związanych
z działalnością serwisu. - Uczestnikowi przysługuje prawo żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
- Uczestnikowi przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO.
§7
Utrwalanie i rozpowszechnianie wizerunku
- Podczas festiwalu jest możliwość utrwalania wizerunku partnerów oraz osób uczestniczących w postaci zdjęć lub nagrań audiowizualnych.
- Utrwalony wizerunek partnerów i uczestników festiwalu może być rozpowszechniany przez organizatora i partnerów, w szczególności poprzez wywieszenie na tablicach, stronie internetowej, materiałach i broszurach informacyjnych zarówno w formie elektronicznej jak i drukowanej, sprawozdaniach i innych materiałach dokumentujących funkcjonowanie w celach promocyjnych i sprawozdawczych, w tym również łącznie z wizerunkiem innym uczestników festiwalu oraz komentarzem opisującym przebieg festiwalu.
- Każda osoba podejmując decyzję o uczestnictwie w festiwalu organizowanymi wyraża zezwolenie na nieodpłatne i nieograniczone w czasie rozpowszechnianie jej wizerunku w zakresie określonym w § 2 ust. 2 niniejszego regulaminu w rozumieniu art. 81 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz.U. Z 2006r. Nr 90, poz. 631 z póżn.zm.) oraz ewentualnego przetwarzania w niezbędnym zakresie danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z 2018 r. poz. 1000) jeżeli okazałoby się to konieczne do rozpowszechniania wizerunku.
- W celu zapewnienia wyrażenia zgody, o której mowa w ust. 1 w sposób wyraźny i świadomy koniecznym jest:
- upublicznienie niniejszego regulaminu festiwalu na wydarzeniu Turkus Festival 2020 na profilu Facebook Fundacji Akademia Młodych Głuchych,
- zamieszczenie w formularzu zgłoszeniowym na wybrane wydarzenia festiwalu informacji, iż uczestnictwo wiąże się z wyrażeniem zgody na utrwalanie i rozpowszechnianie wizerunku na zasadach wynikających z regulaminu, który udostępniony jest w wydarzeniu Turkus Festival 2020 na profilu Facebook Fundacji Akademia Młodych Głuchych.
§8
Postanowienie końcowe
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu i programu festiwalu, zwłaszcza w zakresie dotyczącym terminów i godzin emisji wydarzeń.
- Organizator zastrzega sobie prawo do cofnięcia zgody na udział partnera w festiwalu bez podawania przyczyny m.in. w przypadku naruszenia niniejszego regulaminu.
- Cofnięcie zgody na udział partnera w festiwalu, oznacza konieczność natychmiastowego odwołania wydarzenia zaproponowanego przez partnera, anulowanie publikacji materiałów filmowych, w tym związanych w organizacją stoiska witrualnego.
- Partnerowi festiwalu nie przysługuje prawo odwołania od decyzji fundacji.
- Organizacja, która nie otrzyma zaproszenia do udziału w festiwalu, a będzie próbowała prowadzić na nim swoją działalność, może być potraktowana jako organizacja zakłócająca porządek festiwalu.
- Wysłanie zgłoszenia do udziału w festiwalu jest równoznaczne z akceptacją regulaminu festiwalu.
- Regulamin festiwalu jest publikowany w wydarzeniu Turkus Festival 2020 na profilu Facebook Fundacji Akademia Młodych Głuchych.